lauantai 3. lokakuuta 2009

Messuilla kävijät

Ilman kuvia tällä kertaa.
Voiko kukaan uskoa, että tämä käsityöntekijä ei ostanut messuilta yhtään lankaa?

No en ostanut, yhden lompakon ja vähän karkkia, siinä kaikki..

Matkalla käytiin Kauhavan kangasaitassa sieltä ostin Esiton virkkauslankaa, ja uuden pohjan seuraavaan Kelim ompeluun, ja olisin ostanut koukkuamiskoukun, jos olisin päässyt niin lähelle telinettä, että olisin yltänyt, mutta täytyy hankkia se jostain muualta.
Näytetään ne sitten, kun joskus ovat valmiit.

Tuttuja nähtiin blogituttuja ja vähän muitakin.

Kivaa oli. Seura täydellistä. Messut on meidän joka syksyinen juttu, sellainen tyttöjen juttu, vuoden päästä uudelleen.

3 kommenttia:

satumh kirjoitti...

määki olin sielä mutteipä nähty. kristan kanssa törmättiin kyllä.

Äipän touhut kirjoitti...

Heippa täältä Lapuan suunnalta. Intsun blogin kautta löysin tämän sinun blogisi. Mielenkiintoinen on sinun blogisi. Hyvää sunnuntain jatkoa ja tulehan vasta vierailulle.

intsu kirjoitti...

Voi olisitte nyt vaan tulleet juttelemaan! Minä mietin ,että kenenkä miesten kanssa mä muka olin!! Noh sitten kun oikein mietin,niin olette täytyneet nähdä mun käytävällä juttelemassa blogiystäväni miehen kanssa,kun tää blogiystävä itse valitsi siinä pöydästä jotain ja sattumalta siinä kohdassa törmäsin poikani appiukkoon!Olisi ollut kiva joku sananen vaihtaa! Ensivuonna sitten,nikäli ette tule meille taas vieraisille Kauhavalle:)