keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Tänään tämmöstä


Kyllä minä sen tiedän, että olen hätäinen luonne.
Kahvipussi kurssin toinen puolikas on vasta kahden viikon kuluttua, mutta mulla on jo eka kori käytössä.
Niinkö tunnettua on nämä jutut tulee väliin omasta päästä ja välillä malleja soveltaen, niinpä näiden palasten kasaamisesta mulla ei ollut aavistustakaan, mutta eikö tuumasta toimeen tosi iso parsineula ja hauenkokkusiimaa neulaan ja ompelemaan niitä yhteen. Ei aavistustakaan menikö tieteen ja taiteen sääntöjen mukaan mutta olkoon.


Elikkäs tähän koriin on käytetty 12 palaa, jotka on tehty pujottelemalla taiteltuja kahvipussin suikaleita toistensa lomaan. Jokaisessa palassa on 6 punaista suikaletta ja 6 valkokirjavaa palasta.

Mukavaa oli ettei tarvinut taistella ompelukoneen kanssa, kun me ei olla ollenkaan kavereita, mutta korin kasaaminen noista päreistä saattaapi olla mukavampaa kuin noiden palasten ompelu yhteen.


Kun kurssin toinen puoli on minä kasaan näistä päreistä oikeaoppisen korin.
Ja josko siihen mennessä olis, loput näistä päreistä jääneet kahvipussit tehty tuollaisiksi palasiksi kuin tuolla yläkuvan korissa on, niin vois koota sitten sellaisenkin korin ihan ohjeen mukaan.

Materiaaleja on vielä jäljellä saas nähdä mitä niistä keksitään.

1 kommentti:

Pirjo kirjoitti...

Mitä, eikö palasten ompelu yhteen ollutkaan mukavaa? Minä en nyt jaksa noita värkätä, meinaa tauti iskeä!