maanantai 13. heinäkuuta 2009

Taidetta ilman taitoja



Liekkö tämä taidetta ilman järjen hippuakaan.
Minä olen jostain kumman syystä saanut päähäni, että noiden kahden kukkapenkin väliin pitäisi olla laattat ja eilen sain ne siihen pienen taivuttelun jälkeen, kun jäi ylimääräisiä betoniaineksia. Ja mulla, kun tulee noita neronleimauksia jostakin joskus jonkuntakia, hain kukkapenkistä parinlaisia isoja lehtiä ja laitin ne laattojen päälle yön ajaksi niin, että lehtikuviot jäi näkymään laattaan. Laatat on tahallaan tehty vähän minkä mallisiksi tahansa.

3 kommenttia:

Satu U kirjoitti...

Waude, onpas hieno idea!! Upeita laattoja!

satumh kirjoitti...

onpa kivan näkösiä! :)

Tellu-Tellervo kirjoitti...

Hieno polku, mä rakastan kans kaikkia polkuja puutarhassa. Kasvimaalla mulla on pajuaidasta leikatut matot polkuna. Anoppi on aina ihmetellyt, kun turhaan tuhlaan viljelyalustaa.