sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Kuvaton

Eipä ole kuvia näyttää tällä kertaa.
Alla oleva tekele edistyy pikkuhiljaa, mutta kestää ennenkuin siitä tulee valmista.

Marraskuu ei voi olla totta, mihin tämä vuosi on kulunut.
Nyt pitäs ruveta tekemään kaikkia joulujuttuja, mutta eihän sekään voi olla totta. Ei oikein tunnu vielä siltä.

Saas nähdä miten meidän reissun käy kun Finnairin lentäjät uhkailevat lakolla. Silloin kyllä pääsee monta rumaa sanaa ja vaikka mitä, jos niin käy.

Sunnuntai aamu kuluu Kjell Westön äänikirjaa kuunnellessa ja koneella surffatessa tai ei kyllä minä kaivan ompeluksen esille aivan just.

Tämmöisiä irrallisia ajatuksia tällä kertaa. Lupaan kuvia heti kun käsitöitä valmistuu ja reissu on tehty tai jotain muuta kivaa sattuu.

3 kommenttia:

Satu U kirjoitti...

Juu eiköhän me yritetä treffata nyt ensi torstaina taasen.
Ja jospa tässä taas pääsis vauhtiin, en ole asettanut itselleni mitään paineita käsitöiden suhteen, teen jos "teetättää"....
Mukavaa sunnuntaipäivää naapuriin!

Satu U kirjoitti...

Kummallista, ensin ei hyväksynyt kirjautumista googletilille... nyt tuntuu taas toimivan...

intsu kirjoitti...

Kauhavalla sitä koukkuamista harrastaa Maila ja sitten yksi vanhempi rouva. Mä en tiedä heidän koukuistaan,mutta voin seuraavalla kerralla kysyä. Jos perjantaina kävitte siellä,niin mä olin yhteen saakka aamusta ja mun jälkeen tuli Maila. Lauantaina oli vanhempi nainen. Maila on koukkuamalla tehnyt sen tyylikkään jakun ja sitten mitkä siellä oli,niin kaksi mustaa kassia. Pieni ja suuri ja niissä oli oranssi kuvio. Se vanhempi nainen koukkuaa lapasia. Mutta kuten sanottu,otan selvää.