perjantai 15. tammikuuta 2010

Iltalukemista



Minä innostuin tilaamaan malleja yks päivä.

Aivan ihana kirja täynnä mitä ihanampia lapasia ja hanskoja. Ja pari lehteä joissa on kudottuja pöytäliinoja.
Sitä minä en vain ymmärrä, että mitä järkeä on lähettää ne jokaikinen eri pakettissa. Ensin tuli tuo lehti ja sitten kirja ja toista lehteä ei ole vielä näkynyt, mutta varmaan sekin joku päivä tulee.

Lapasia tekis mieli kokeilla joka mallia ja liinatkin tekis mieli kutoa kaikki, mutta mulla on vain viikko lomaa tuskin ennätän kaikkia testaamaan.

Ja olis mulla vielä kuvasta tehty virkkausmalli crotchet by numbers, Teneriffalla otettu kyykysen kuva. Sitä en varmaan uskalla aloittaa ennen eläkkeellä jääntiä siinä on tekstiä 25 sivua. Mutta kerrassaan mielenkiintoinen sekin, siihen pitäs jostain vain saada langat.

1 kommentti:

Pirena kirjoitti...

Minulla kun tökkii nuo vieraat kielet, niin ei voi edes lehtiä tilata ulkomailta.