perjantai 11. kesäkuuta 2010

Mistä tulee kaikki hullut ideat

Niinpä niin mistä ne nämä hullut jutut kaikki oikein meidän päähän tulla tupsahtaa. Minä olen jo pari vuotta haaveillut vanhan haravakoneen pyöristä ja paikkakin on ollut katsottuna jo kauan. Siinä se nyt on. Onneksi mulla on Mies, joka vihtii toteuttaa näitä mun hulluja juttuja. Enhän minä olis koskaan saanut rengasta pystyyn ilman Miehen apua. Kaljun näköinne on rengas vielä, mutta jahka siihen saadaan kärhö kasvamaan ja kukkimaan niin johan on just niinkö unessa sen näin.
Ja tässä se nyt on sitten se Burdan kirja, joka sisältää kobeliineja ja tietysti Kelimiä. Miten sattukaan että joku halus päästä eroon omastaan tuolla Saksassa, minä satuin just silloin käymään Ebayn nettihuutokaupassa ja eikö visa vinkumaan ja kirjan ostoon.

Blogipohjakin tuli samalla laitettua uuteen uskoon, tälläinen tällä kertaa.

5 kommenttia:

Jokke kirjoitti...

Se on ihana tunne kun saa idean toteutettua. Ja jos se vielä onnistuukin!

Pirena kirjoitti...

Kiitos kommentista blogissani. Kyllä iski totaalisen pläähin, kun valmiiksi sain sen villatakin. Se viimeistely siinä mätti viimetipassa.

Eija kirjoitti...

On kiva idea ja tosi kaunis. Nuo rautajutut muutenkin on mukavia puutarhaan.

Äipän touhut kirjoitti...

Kaikki hullut ideat ovat niitä parhaita ideoita,kun niitä ei ole vielä muilla.

intsu kirjoitti...

Tuohan onkin hyvä idea! Minä olen lapsena ja nuorena joutunut tosi paljon ajelemaan haravakonetta. Mihin lie sekin vehje aikojen saatossa joutunut!